Termeni şi condiţii
Site-ul www.artipic.ro este proprietatea SC ARTIPIC ART BOX SRL, societate înregistrată în Timişoara, jud. Timis, CUI: 41014755/19.04.2019, J35/1896/19.04.2019, sediu social: Bv. Corneliu Coposu, nr. 24, bl. P2, sc. B, ap. 31, cod 300115, Timişoara, e-mail: contact@artipic.ro, tel. 0799933505.
Site-ul, designul, imaginile, conţinutul acestuia sunt proprietatea companiei SC ARTIPIC ART BOX SRL sau a colaboratorilor acesteia. Copierea, integrală sau parţială, a informaţiilor, fotografiilor, altor elemente care se regăsesc pe site este interzisă şi se pedepseşte potrivit reglementărilor în vigoare referitoare la protecţia drepturilor de autor. De asemenea, este interzisă reproducerea designului produselor care se regăsesc pe site.
Garanţie
Produsele beneficiază de o garanţie de 24 de luni, conform reglementărilor legale în vigoare.
Comanda
Plasarea comenzii:
Dupa ce aţi plasat comanda, veţi primi un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail menţionată de dvs. în comanda făcută. În cazul în care nu primiţi acest e-mail, vă rugăm să verificaţi dacă aţi finalizat şi trimis comanda.
Modificarea sau anularea comenzii:
Având în vedere că produsele sunt lucrate manual, în cea mai mare parte după plasarea comenzii, în cazul în care doriţi să modificaţi sau să anulaţi comanda, vă rugăm să o faceţi în cursul zilei în care aţi plasat comanda, din contul dvs. sau să ne contactaţi la numărul de telefon 0799933505.
Expedierea comenzii:
Fiecare (sau aproape fiecare) produs este lucrat după plasarea comenzii, astfel că vom trimite comanda între 3-6 zile lucratoare. Pe lângă lucrul efectiv la
produs, este necesar un interval de 48 de ore pentru a se întări complet ambele straturi de răşină, înainte de a putea expedia produsele, de aici marja de timp de 3-6 zile. În plus, e posibil să avem mai multe produse în lucru.
Livrare
Realizarea unei comenzi durează între 3-6 zile lucrătoare. Dacă produsul este pe stoc, poate fi trimis a doua zi după confirmarea comenzii.
Transportul se poate face prin firmă de curierat.
Prin firmă de curierat, taxele sunt: cu plata în avans (transfer bancar) 14 lei, cu plata la livrare (ramburs) 18 lei. Dacă se trimite prin curier ?i va afla?i în aria de acoperire a firmei de curierat, la comenzi de peste 200 lei, transportul este gratuit. Dacă nu vă afla?i în aria de acoperire, vă sunăm ?i vă comunicăm costul suplimentar. Am ales, însă, un curier care are o arie de acoperire foarte mare.
Dacă sunte?i din Timi?oara, putem stabili un loc în care să ne întâlnim, pentru a evita costurile de transport.
Plata
1. Ramburs (cash), la primirea coletului
Contravaloarea coletului i se achită curierului, în momentul livrării coletului.
2. Online/prin card bancar
Plata se poate face şi online, prin card bancar. Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) se efectuează prin sistemul 3D Secure al MobilPay.ro. Acest sistem asigură tranzacţiilor online acelaşi nivel de securitate ca şi cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. 3D Secure oferă siguranţa că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele MobilPay, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard. Mai mult, 3D Secure este un sistem de autentificare a identităţii posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul
de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor şi se desfa?oară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz.
În titlul transferului vă rugăm să specifica?i: numărul comenzii, prenumele ?i numele persoanei care a plasat comanda. Aceste date sunt necesare pentru realizarea comenzii.
În acest caz, transmiterea comenzii se va face după ce suma care reprezintă contravaloarea comenzii a intrat în contul firmei noastre.
3. Transfer bancar
Puteţi efectua plata prin virament bancar. La plasarea comenzii, treceţi datele dvs (numărul comenzii, prenumele ?i numele persoanei care a plasat comanda). Noi vă vom transmite factura proformă şi, în baza acesteia, puteţi efectua plata. În acest caz, transmiterea comenzii se va face după ce suma care reprezintă contravaloarea facturii a intrat în contul firmei noastre.
Pentru această modalitate de plată, datele noastre sunt:
SC ARTIPIC ART BOX SRL
CUI: 41014755/19.04.2019
J35/1896/19.04.2019
Sediu social: Bv. Corneliu Coposu, nr. 24, bl. P2, sc. B, ap. 31, Timişoara, jud. Timiş
Cont deschis la Banca Transilvania
Cod IBAN: RO89BTRLRONCRT0497086001
Politica de retur
Returul produselor se face potrivit OUG nr. 34/2014, cu completările şi modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanţă.
1 Puteţi returna produsele în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoiţi să daţi vreo explicaţie. În această situaţie, noi vă vom returna contravaloarea comenzii, însă nu şi costul transportului. Transportul îl veţi suporta dvs (atât dus, cât şi întors). Produsul nu trebuie să conţină urme de uzură, să nu fie deteriorat şi trebuie să aibă ambalajul original, plus factura. Banii vă vor fi returnaţi în termen de 14 zile calendaristice, din momentul în care primim coletul.
2 Produsul poate fi returnat dacă prezintă defecte de manoperă, fără a avea urme de uzură sau a fi deteriorat, în ambalajul original. În acest caz, noi vă vom returna contravaloarea acestuia, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care am primit coletul. Costul transportului va fi acoperit de noi (şi transportul coletului către dumneavoastră şi dinspre dumneavoastră spre noi). Daca doriţi, puteţi solicita un alt produs. Dacă produsul nu este trimis înapoi în aceeaşi stare în care a fost primit (prezintă urme de uzură, e deteriorat, nu mai are ambalajul original şi/sau factura), nu vom returna contravaloarea comenzii şi, dacă achita?i taxele de transport, vă vom retrimite coletul.
Adresa la care puteti trimite coletul este: SC ARTIPIC ART BOX SRL, Bv. Corneliu Coposu, nr. 24, bl. P2, sc. B, ap. 31, cod 300115, Timişoara, jud. Timiş
Pentru a vă achita contravaloarea produselor, vă rugăm să ne transmiteţi, la adresa de e-mail contact@artipic.ro, numărul comenzii, banca, codul IBAN şi titularul contului în care să vă virăm banii.
Reclamaţii
Dacă aveţi orice fel de nelămuriri/probleme/nemulţumiri, vă aşteptăm să ne contactaţi. Vom încerca să rezolvăm orice fel de neînţelegere pe cale amiabilă. Ne puteţi trimite un e-mail la adresa: contact@artipic.ro sau ne puteţi suna la numărul de telefon 0799933505.